ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Födelsedagen

Av Emma - 25 april 2010 20:51

Ja, då var den födelsedagen över, snart iallafall. Då var man vuxen och måste nu betala fullpris på tåg, bussar, flyg m.m Tycker jag är orättvist, jag känner mig inte alls som 26 så åldern gör mig ingenting, men smålänning som man är så känns de surt att nu få betala fullpris.


Saknar ett grattis från en viss person. Trodde faktiskt inte du skulle glömma :(.

Men stort tack till alla andra som kom ihåg mig :). 


Bästa födelsedagspresenten är såklart SM-guldet - Yeh!!!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards