ett steg i taget...

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Emma - 1 maj 2010 18:37

Jag brukar drömma så jag kommer ihåg minsta lilla detalj och känsla. Men denna drömmen var nog den värsta och den har verkligen etsat sig fast på min näthinna och vägrar släppa taget. Ändå tur att det var en dröm, men hela dagen har den påverkat mig och gjort mig ledsen.


I drömmen födde jag en dotter, men hennes liv gick inte att rädda. Hon dog efter en timme i min famn. I bakgrunden hördes hela tiden låten "jag fick låna en ängel". Alla detaljer var så tydliga - där var jag med detta lilla, vackra knyte i min famn, pappan sittandes vid min sida, även han så tydligt vem det var, barnmorskan och gynekologen (min läkare idag) även de där vid min sida, men de lämnade oss ensamma med detta lilla knyte för att säga adjö. Vad jag grät :´(.


Så hemskt och så sorgligt. För mig vad det bara en dröm, men det sorgliga är att det är verklighet för en del. Till er skänker jag därför en tanke denna dag!

Av Emma - 1 maj 2010 13:57

Jag vet att jag inte är någon teckningsexpert, men jag tycker det är kul.

Här är ett urval.

Snälla ni, säg ärligt vad ni tycker :).


          



Ovido - Quiz & Flashcards