ett steg i taget...

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Emma - 3 maj 2010 21:04

Idag har mitt humör vart på topp, har haft sådan energi och inte kunnat sitta still. Fick tom tillsagt av mina kollegor "Nu sitter du still och äter din mat"... haha. Och så en kommentar till från en av kollegorna "Vad är det med dig idag, är du kär eller". Härliga kollegor man har, kommer att sakna dem.

Och tro det eller ej (jag tror det knappt) näst intill en smärtfri dag, när jag hade det sist det minns jag inte.

Men där fick jag, strax efter 15 kom magsmärtorna, höll på att svimma på jobbet. Tur att det inte var någon som såg och att det inte var på något hembesök utan jag hade kommit tillbaka till kontoret.


Kom precis hem från en dejt, nu ska jag sova för min mage är nu inte att leka med - Faan...tomen. Men först måste jag titta lite till på Svenska Hollywoodfruar, Maria Montesamo (hur stavas det) är ju bäst, helt klockren.

Skapa flashcards