ett steg i taget...

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Emma - 4 maj 2010 19:07

Vaknade imorse med huvudvärk, lite smått svullen på högra sidan och öm där. Vad har jag nu gjort tänkte jag, hur i hela friden lyckades jag med detta inatt?


Sen kom minnet, eller det jag tror iallafall hände för jag minns inte :P. Jag gick och la mig 21 igår med helvetes smärta, kunde inte somna. Klockan 00 var jag ytterst nära att ringa efter ambulans. Men tänkte att de konstaterar bara det vanliga, trycker i en smärtstillande och kör hem en igen, så ingen mening alls med att åka in. Så gick upp istället och tänkte dricka lite vatten, men då kände jag de välkända symtomen som kommer innan man är på väg att svimma så jag satte mig ner, vid byrån. Och det var då jag måste slagit i huvudet, alltså i byrån. Kan inte tänka mig något annat, minns ju inte så mycket av det som sagt. Minns inte ens när eller hur jag kom i säng sedan, men där låg jag iallafall när jag vaknade imorse.


Jag tycker iallafall detta är lite komiskt :).


Man kan ju inte ha ont på två ställen så jag vaknade imorse utan de hemska magsmärtorna. Är skönt att ha ont någon annanstans än det man är van vid.

Ovido - Quiz & Flashcards