ett steg i taget...

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Emma - 16 maj 2010 22:13

Det är ungefär samma antal som läser min blogg varje dag, men jag har ingen aning om vem dessa är. Jo, såklart en del vet jag, men jag vet ju också att ni inte läser var dag. Så vilka är ni andra?

Eftersom jag inte vet, kan jag inte skriva för öppet här känner jag och bloggen har jag egentligen för att öppna mitt hjärta, för att skriva av mig. Jag har lättare att skriva än att prata, särskilt om känslor och sådant.


Så innan jag bestämt mig om jag ska ha lösenord eller inte, kan ni väl säga vilka ni är som läser min blogg och säga till om ni isåfall vill ha lösenordet när/om det blir aktuellt.


Ta hand om er så länge!

Kramar

Av Emma - 16 maj 2010 16:03

Allt kan inte bli bättre, eller jo det är klart det kan. Men bara som det är nu så är det så bra, inte minst efter gårdagen. Och att värmen kom igår var verkligen helt underbart, man frös inte trots att man gick runt i linne och kjol - Lovely!


  

                                                  -----------------


Jag har styrkan att stå emot dig, du har sårat mig en gång för alla och det ska du aldrig få göra igen. Du är glömd, eller kanske inte, men jag försöker iallafall, du finns inte i mitt liv längre och jag har gått vidare nu, träffat någon annan, vilket jag är övertygad om nu är det enda sättet att komma över dig. Det har nu gått en månad och vi har inte hörts, men jag bryr mig inte, jag bryr mig inte. Jag har gått vidare, men du finns fortfarande i mina drömmar, så också inatt. I nattens dröm konfronterade jag dig, men som vanligt fattade du ingenting, bad bara om ursäkt och sa att du skulle bättra dig - som vanligt mycket prat, men ingen aktion. Det är bara du som förlorar på det, tänk på det. Det är väl så det ska vara antar jag. Jag är stark och ska inte vända om något mer, du tillhör det förflutna. Tråkigt nog är det så, du är inte ens min vän längre. Och det är som vän jag saknar dig mest.

-------------------

Skapa flashcards