ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

"Du gamla du fria, du fjällhöga nord" - NATIONALDAGEN

Av Emma - 6 juni 2010 19:55

Sveriges national sång, Du gamla du fria sjungs på tv. Vi bor i ett oerhört fint land. Jag älskar Sverige och är stolt att vara svensk, och NEJ jag är inte rasist för det. Att man måste försvara sig. Orka!

Kom precis hem från träningen, väldigt bra ledare idag måste jag säga. Nu satte jag på tvn och sitter och eftersvettas i soffan. Var Nationaldagsfirandet på tv, från Skansen, därav de sjöng nationalsången.


Strunt samma. Känner mig på oerhört gott humör och är oerhört stolt över mig själv. Denna veckan har jag tränat 5 träningspass totalt, varav två igår och två idag. Har vart Blodomloppet, sen sprang jag en runda igår och idag och sedan två friskispass. Skulle vart mer pass i veckan, men har ju haft sån oerhört träningsverk efter Blodomloppet i tisdag... haha. Och ganska trött efter jobbet - mycket nya intryck.

Och ja, det går ganska bra att springa utomhus numera, förebygger med astmamedicin, näsdroppar och ögondroppar. Fungerar relativt bra.


Nu ska jag hoppa in i duschen, om jag slutar svettas nångång :P. Sen ska jag fortsätta prata med två trevliga grabbar på msn... hihi ;). En kopp te måste jag ju ha med och lite Kesella med blåbärssoppa.


Nu hörde jag också Tysklands bidrag på tv, den som vann Schlagerfestivalen. Tycker inte att den är bra.


Hej svejs!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards