ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Glad Midsommar!

Av Emma - 26 juni 2010 14:38

Vill önska er alla en Glad Midsommar!


Idag har vi gått tipspromenad och degat i solen, nu blire lite lunch. Det är soligt här idag också, men det blåser från havet. Har shoppat lite idag också, två tröjor och ett linne. 

Igår, Midsommarafton var väl inte så bra. Eller den började bra, men framåt eftermiddagen efter mamma och jag spelat minigolf kom smärtorna och febern, usch och fy. Låg deckad större delen av kvällen, mor och far gick till sina vänner på andra campingen och jag låg kvar i husbilen och kollade på två filmer - paranormal activity och bedtimes stories.


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards