ett steg i taget...

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Emma - 3 augusti 2010 23:13

Ja, de är konstigt det. Hemma har jag bara basutbudet  och då finns det ofta inget och kolla på. På dagarna kan man iallafall sätta på barnkanalen, jag älskar teckat. Just nu är Fifi och blomsterlökarna min favorit. Men nu på kvällen kan man inte ens se tecknat (knappt). Inte barnkanalen iallafall. Hemma hos mina föräldrar kryllar det av kanaler, det finns massor, men ändå finns inget och titta på. Så just nu sitter jag och tittar på Fred Flinta och chattar med Mr O på msn. Mor och far har gått och lagt sig, ska nog göra detsamma snart för snart dör batteriet på datorn ändå. Ska nog lägga mig och läsa. har börjat på en ny bok igen, har iofs läst den innan, men vill ju läsa den nu igen när jag besökt områderna som boken utpselar sig. Boken handlar nämligen om en fattigfamilj i Limerick, en självbiografi.


Så godnatt då!  

Ovido - Quiz & Flashcards