ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

v 2

Av Emma - 16 augusti 2010 13:52

Alltså vecka 2 efter semestern. Fortsatt ganska lugnt på jobbet och nästan alla är tillbaka från semestern. Dock börjar jag denna veckan med att vara sjuk. Halva natten med kramper, sedan gick jag ändå iväg till jobbet som jag brukar. Men denna gången gick det inte alls. Testade ändå med Tens, men det funkade inte alls så kl 11 åkte jag hem. Så nu ligger jag i soffan med värmekudden. Nu framåt eftermiddag har de värsta kramperna börjat släppa, hoppas de släpper helt snart för senare ska jag och två kompisar till blomsteraffären. Vi ska fixa en blomma till begravningen på fredag.


För övrigt är allt som vanligt. Allt flyter på och det är fullt upp, därför jag inte hunnit blogga, höra av mig eller ngt. Men, men, så är det ibland.

I helgen var det sommarfest på Elins bakgård, slutade med att vi nog var en 20 personer. Kul! Blev Flurran sedan och som vanligt en rolig, men sen natt. När man kom hem igen somnade man gott på kudden.

 
 
Elin

Elin

17 augusti 2010 01:09

Hej Emma!

Vilken fin blogg du har! Var ju tvungen att ta en kik då du besökt min!

Jag har lämnat ett svar på din kommentar, så kom gärna och ta en kik!

Hoppas du mår bättre nu och att kramperna har släppt, de är så stygga de där jäklarna att de borde utrotas.

Många kramar

Elin

http://endoelin.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Skapa flashcards