ett steg i taget...

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Emma - 10 september 2010 13:45

Tanken har faktiskt slagit mig ett antal gånger med tanke på alla mina symtom inkl. illamåendet på morgonen. Men det är omöjligt och tur är väl det, finns inte någon som helst fördel med att i nuläget föda fram ett litet vacker knyte i denna värld - alltså i mitt liv som det ser ut nu.

Alla symtom är istället på grund av sjukdomen.

När ska helvetes-skovet ta slut?


Nu är det iallafall helg och det är oerhört skönt. Eftersom jag jobbat över alla dagar denna veckan var det ingen som sa emot att jag gick hem vid lunch idag. Har nu ätit lite lunch och en trött Emma ska sova/vila lite middag. Sen försöka orka iväg och träna. Sen måste jag förbi affären och köpa mat till mys-kvällen, måste bli något gott och onyttigt också, iallafall något litet.

Skapa flashcards