ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Ny vecka

Av Emma - 20 september 2010 16:52

Som inte började bra. Natten har vart hemsk, vilka smärtor. Var nära att sjukskriva mig imorse, men segade mig iväg till jobbet ändå. Var dock lite sen, men lagom till mötet iallafall. Kan ju inte säga att jag gjort mycket idag, men stod ut hela dagen iallafall. Nu ligger jag i soffan med en kniv i magen, eller en kniv vardera i äggstockarna och en i livmordern. Sen passar vi på att vrida om dem lite också. Alltså detta var inte bildigt talat. Bara vanliga endosmärtor med ett enkelt sätt att beskriva dem på.



-----------------------------------------------------------------------------------------

Nu har ytterligare en ung människa tagit steget till den andra sidan. Vila i frid!

Så många gånger som jag sagt det, livet är inte rättvist.   

 
 
Elin

Elin

22 september 2010 14:27

Jag vet hur smartan ar som du beskriver. Den ar helt enkelt forjavlig! Den borde utrotas!

Har skickat ett jatte langt mail till dig. :) Du kan komma att behova flera pauser for att orka lasa igenom det :D

Krya pa dig tjejen! Jag tanker pa dig.

Kramar

Elin

http://endoelin.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Skapa flashcards