ett steg i taget...

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Emma - 27 september 2010 20:29

Ja, min älskade sport. Ska börja spela igen!   

Hade tänkt börja spela i ett korplag, tänkte att det passar mig med min mage och att jag dessutom inte spelat på 5 år förutom nångång ibland på högskolan. Man har ju tappet en del så att säga. 

Men sen fick jag ett erbjudande om att börja spela i division 4 istället, det betyder mer träningar och mer matcher.

Men är osäker om man mage pallar det... Vill ju inte svika laget och det kan ju lätt bli så när man en timme innan träning kan ligga deckad i smärtor. Å andra sidan har jag ju haft problem med magen i många år, och jag har tidigare spelat innebandy på hög nivå, då missade inte många träningar trots allt. Jag vet inte hur det gick dock. 

Men jag är ändå osäker. Hur ska jag göra?!


Jaja, får fortsätta fundera.


  

Ovido - Quiz & Flashcards