ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Roligt på sin egen bekostnad

Av Emma - 28 september 2010 17:28

Ja, det är väl tur att man kan ha det... haha. Jag vet såklart att det är den 28 september idag, men inte har det slagit mig att lönen faktiskt kom igår. Jag satt nyss och funderade på hur mycket pengar jag hade på kontot eller om jag var tvungen att logga in på banken och föra över. Men orkade inte, tänkte det tar jag senare. Sen fick jag ett sms och då slog det mig, javisst fasiken, lönen kom ju igår :P. Men, Emma då... haha.

Så därför blir det att fira med ja, vadå? Jo, ett läkarbesök imorrn och nästa vecka tandläkaren...det var de pengarna.


Vet ni vad jag har gjort på jobbet idag - lilla kreativa Emma med sjukgymnastkollega till hjälp. Vi har tillverkat en skoförhöjning till en av våra vårdtagare. Ska inte gå in på det mer, men kul var det. Sen har jag och en annan arbetsterapeut-kollega varit på städhumör så vi har inventerat förråden och rensat bland alla hjälpmedel, det behövdes så att säga. Tänk vad så lite kan roa en.


HÖST: Så många vackra färger och den friska luften man andas in!

http://bilder.alltinggratis.se/       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards