ett steg i taget...

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Emma - 3 oktober 2010 20:06

Får så ont i kroppen och sover inte alls bra i sängen, så sängen ska slängas och nästa helg när mor kommer på besök kommer vi att åka till Ikea och köpa en ny. Undrar hur lång tid det tar för Ikea att leverara sängen. Någon som vet?

Så veckan ut kommer jag att spendera nätterna på soffan, misstänker att jag inte kommer att sova så bra där heller, men säkert bättre än  i sängen. fast å andra sidan, när sov jag bra sist och var utvilad när jag vaknade?!


Vecka som kommer är fullbokad.

Måndag: Jobb och blodgivning, sen träna (jobbade över så ingen träning)

Tisdag: Jobb och innebandyträning

Onsdag: Jobb och sedan promenad samt onsdagsfika med tjejgänget

Torsdag: Jobb, träna (om jag inte jobbar över - igen), lägenhetsvisning och fika med de andra tjejgänget

Fredag: Jobb, träna och på kvällen kommer mor min

Lördag: Endometriosföreläsning och Ikea

Söndag: Lägenhetsvisning, vinka av mor och sedan träning


Sen måste jag få in ett läkarbesök i veckan också, men det kan ju ske närsom på dagen eftersom jag arbetar i samma byggnad som vårdcentralen.


Ha en bra vecka alla!

Får se när jag uppdaterar igen :).

Skapa flashcards