ett steg i taget...

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Emma - 18 oktober 2010 19:06

Av Michael Bolton - vilken röst! Och vilken låt - så talande!


Av Emma - 18 oktober 2010 17:10

Hade tänkt att idag sluta lite tidigare eftersom jag inte mått så bra i helgen och idag har haft lite småont, dock bättre än helgen. Men nepp, öppnar almanackan och där kl 14.30 står det; Möte. Ja, då var det bara att jobba över idag - igen.


Är så trött på allt och alla just nu. Folk bara lovar och lovar, sen skiter folk i det ändå. Jag ber om hjälp, jag som sällan ber om hjälp, men alla skyller på saker hela tiden. Jag är så trött på att vara ensam och att det inte finns någon liten sate som har tid och lust att hjälpa mig. Jag skulle verkligen inte be om hjälp om jag hade klarat det själv. Jag klarar mig alltid själv, men denna gången går det inte, det är för tungt. 

Ska man be grannar om hjälp? Nja, det är väl det sista jag vill göra, och det känns inte som om jag vill be A om hjälp heller.

Tänk vad jag önskar att min älskade familj var här! <3


Jaja, ska på tre lägenhetsvisningar ikväll. Hur ska jag hinna alla!?


Funderar på att söka mig neråt landet igen, nackdelen är att det inte finns några jobb söderut. Vad har jag att hämta här :(

Skapa flashcards