ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

PAUS eller PUNKT

Av Emma - 24 oktober 2010 16:44

Läkarens dom kommer imorrn så nu tar jag en paus i bloggandet, kanske till och med sätter punkt. Finns ingen mening alls med detta i nuläget. Kanske jag återkommer, kanske inte.


Vem bryr sig egentligen.


Hejdå!

 
 
Emma

Emma

25 oktober 2010 22:08

Hej! Jag hoppas läkaren kommer med positiva svar och att du inte mår jätte dåligt! Du vet att du får ringa när du vill!?

Jo! klart jag minns han! Trodde det var någon ytterligare som kommenterat ;)

Jag ska spåna i almanackan! Hörs vi inte här via bloggarna framöver, så finns vi ju på mobil och msn?

Kram vännen!

http://www.starliight.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards