ett steg i taget...

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Emma - 8 januari 2011 21:15

    


Letade efter Flisan innan, hon har nämligen en ny favoritplats - i överkastet. Knasboll :)

    

Av Emma - 8 januari 2011 20:46

Under jul, nyår och trettonhelgen har jag löst 6 pussel. Fyra på vardera 1000 bitar och två på 1500 bitar. Nu tänker ni nog: " Har hon inget annat liv eller?". Neh, iofs har jag väl inte det, men har blivit en sån pusselfreak, det är en sådan bra tidsfördrivare och får en att tänka på annat. Att lägga ett pussel på 1000 bitar tar max 6 h, och ett på 1500 lite till, så om man räknar på det har jag inte suttit dygnet runt med ett pussel, jag har gjort annart också - faktiskt.


    1000 bitar

    1500 bitar

     


Hittade inte bilderna på två av pusslerna, var har jag gjort av dem tro? Hm...

Ovido - Quiz & Flashcards