ett steg i taget...

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emma - 9 februari 2011 18:37

Har fått hem mina värmelåster från Hotrelief. Är meningen att de ska lindra smärta. De kan användas till bl.a menssmärtor så jag tänkte, varför inte prova om det även kan lindra endosmärtor. Så idag när jag hade ont och smärtstillande inte hjälpte satte jag på värmeplåster framtill på magen, över livmodern så att säga, mitt på. Det stod att de skulle sitta med ett klädesplagg emellan, men då kände jag knappt värmen, och satte det istället direkt på huden.

Verkar en bra idé och kan säkert lindra en del smärtor, dock hjälpte det inte mig, för min del kunde de utstråla mer värme. Men nu har jag iallafall provat, och jag ska prova någon mer gång.

  


Dock halvligger jag nu i soffan med min älskade värmekudde. Vad skulle jag göra utan den. Tittar på Avatar, och ska strax dra mig ut mot köket för att ta mig en kiwi.


Är lugnt på jobbet då många av de boende har vinterkräksjukan, så då går vi inte in till dem om vi inte måste. Så jag passar på att samla på mig lite kunskap, städa kontor och förråd och lite annat - sånt man inte hinner annars. Passar även på att ta ut lite flex. Imorrn ska jag t.ex ta lite sovmorgon, får se när jag kommer upp ur sängen, men senast 10 ska jag iallafall vara på jobbet. Man blir bara ännu slöare av att sova för länge.
Imorrn efter jobbet ska jag och en kollega till Ikea. Snälla hon som har bil följer med mig. Tack! Och som tack bjuder jag på pannkakor på jobbet imorrn, då blir C glad. Ska shoppa lite prylar till den nya lägenheten :).


Snart är det inflytt, jag längtar så. På måndag eller tisdag nästa vecka får jag nycklarna, onsdag operation och sen flytt helgen samma vecka, datum 19, 20.



Skapa flashcards