ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Näst sista dagen på veckan

Av Emma - 16 juni 2011 20:24

Idag har jag:

  • Haft keramik
  • Provat ut lyftsele
  • Provat ut en komfortrullstol
  • Haft andra utprovningar
  • Lagat ett positioneringsbälte
  • Ätit kladdkaka
  • Haft vårdplaneringar
  • Ätit lunch med M
  • Ätit pannkakor
  • Träffat Å och B
  • Spelat boule
  • Myst med katten
  • Rensat i balkonglådorna
  • Vattnat blommorna
  • Haft ont i magen
  • Pratat me C i telefon
  • Sett en snygg kille (som tyvärr e upptagen), men inte fel med ögongodis
  • Blivit arg på ett företag

...och mycket mer


Igår:

  • Spelade wii typ hela dagen
  • Åt tårta
  • Gjorde ngr nyttiga saker också

...och lite til


Snacka om skillnader från dag till dag. 


Imorrn äntligen fredag, sen kortvecka.

Nu lite kvällsmat sen ska jag och Flisan gå och nana. Inatt sov hon på mig, inte bredvid som hon brukar utan på - min lilla, men dock så busiga (och bortskämda) sötkatt!


Kanske ska berätta, Flisan har halva min klocka i magen. Eller bandet som är gjort av gummi. Nu hoppas jag på att det kommer ut den vanliga vägen, för en operation vill varken jag eller Flisan veta av. Håll tummarna för att det går som det ska och att vi slipper till det hemska stället (veterinären).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards