ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Fifi och blomsterfröna...

Av Emma - 25 juli 2011 13:37

...visas nu på barnkanalen, en mysig serie :).


Borde annars packa eftersom vi åker söderut på onsdags. Hinner inte imorrn då det blir en dagsresa till Stockholm, allsång på Skansen på kvällen.

Jag mellanlandar i Jönköping, stannar några dagar och sedan lämnar Flisan där hos mina föräldrar. Mor och far ska vara kattvakter när jag reser ännu mer söderut till Blekinge för att hälsa på en kompis och hennes dotter, dottern föddes i november förra året och jag har ännu inte träffat henne. På måndagen åker jag norrut igen, kör förbi Växjö och en annan kompis som fick en son i december förra året och som jag inte heller träffat. Om kusinen med familj är hemma åker jag förbi dem också.

Ska bli kul att träffa alla, speciellt de små söta liven som jag ännu inte fått äran och träffa än :).


Nepp, kanske ska börja lite med packningen, sen ska jag ut och fixa lite på balkongen och sedan diska upp efter lunchen. Idag blev det "man-tager-vad-man-haver-lunch" ala Kajsa Varg. Så det blev omelett, stekta färska chanpinjoner och minimajs samt röst och en sallad till det. Gul kiwi till efterrätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards