ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Hejsan!

Av Emma - 9 oktober 2011 15:46

Kommer bara in och säger ett snabbt hej.

Mitt internet krånglar en del, kan inte kolla fb, andras bloggar, nyheter, ingenting utan att det hänger sig. Men bloggen kom jag in på...mysko. Nu har jag precis ätit lunch, det blev idag flygande jacob, men utan jordnötter (allergi) och tyvärr utan bananer då jag glömt köpa detta. Men maten blev god, som vanligt om jag får skryta lite. Blir nog en liten kaka till efterätt, gjorde vinbärsrutor igår, de är ju bara så underbart goda. Sen ska här monteras möbler, bokhyllor.


En anna sak, sjöng med kören i kyrkan idag och innan vi skulle börja pratade jag med en annan tjej, hon är väl kanske 35 eller något. Strunt samma, hon är en av de jag pratat med mest. Vi diskuterade röster och jag nämnde att jag inte gillar att höras för jag är så osäker på min röst fortfarande. Då sa hon, att min röst hörs, och det är en fin röst. Den skulle bli ännu finare om jag vågade sjunga ut. Blev glad av denna kommentar, liksom en bekräftelse. För visst har jag hört mig själv (lite skryt till) sjunga bra och jag har många gånger kunnat blomstra ut och då går det bra. Då sjunger jag bra, men det var ändå skönt att höra någon annan säga det också. För man hör ju sin egen röst på ett annat sätt. Men jag tror att jag inte kommer att våga sjunga ut till 100 %,  aldrig att jag kommer att sjunga solo tex. Jag är på tok för osäker på min röst för det. Men i kör, att sjunga med andra, där vet jag att jag passar.


Hej svejs och på återseende.

 
 
Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

10 oktober 2011 00:48

Tusen tack =) Jag hade inte ens sett det själv än :D (men fick mail ca en halvtimme efter att jag sett din kommentar*s*) :) Mössor är ju något som verkligen går åt - så såna vinster är välbehövligt :)

Kram!

http://nilssonpettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Skapa flashcards