ett steg i taget...

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

En lista

Av Emma - 5 juni 2011 22:38

Var längesen jag fyllde i en lista, det är ganska roligt faktiskt så tänkte göra en nu. Denna hittade jag på cosmopolitans hemsida. Gör den gärna du också :)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Utflykt med mor, far och Flisan
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på film och myste med katten

Det sista du sa högt: Är du min älskling?

Det senaste någon sa till dig: Saknar dig!

Vad har du druckit idag: Lättdryck päron, vatten och te

Vad var det senaste du åt: Grillad korv med bröd

Vad var det senaste du köpte: Lite grejor till köket

Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: 17 + och börjar mörkna ute

Godaste glassmaken: Fläder sorbé

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Ibland ja

Trivs du med ditt jobb: Ja

Favoritklädsel: Leggingsm ngn klänning, kjol eller tunika

Favoritlåt just nu: Way back in to love

Vad ser du om du tittar till höger: Tv-dosor, kuddar, en katt och en mobil

Vad gör dig glad just nu: Att jag inte har ont och alla som jag älskar och som älskar mig

Vad ska du göra härnäst: Dricka upp mitt te och senare gå och lägga mig med en bra bok eller korsord

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Varken det ena eller det andra

Favoritgodis: Saltlakrits

Kläder just nu: Sommarklänning

Sommarplaner: Hälsa på lite familj och vänner. En lugn sommar hemma i Sverige 

Hur många kuddar sover du med: Tre, plus två som ligger bredvid 

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Varken eller
Vad är viktigast för dig: Att mina vänner och min familj mår bra

Är du kittlig: Nej

Snarkar du: Nej

Stjärntecken: Oxe

Äckligaste insekten: Myggor och knott

Längtar du mest efter just nu: ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 7 april 2012 23:19


" Jag är med och tävlar inne hos Elina om ett presentkort från Cutiepie.se".   ...

Av Emma - 7 april 2012 23:13


"Jag tävlar om ett paket namnnappar från namnnappen.se inne hos Elina"     ...

Av Emma - 7 april 2012 23:00

Alla hos bloggmamman Annika med sina 5 barn. Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html   Tävling 1: Krypmuddar från Kalle Kryp   Tävling 2: Saker från Kläppi         ...

Av Emma - 29 oktober 2011 20:17


 

Av Emma - 16 oktober 2011 17:24


"Jag tävlar om ett presentkort värt 200kr hos Babyfiltar.com, hos Familjen Pettersson. Tävlingen hittar du HÄR"     ...

Ovido - Quiz & Flashcards